Velkommen Netigates nye nettside! ūüĎč
Vi er i ferd med √• piffe opp nettstedet v√•rt med et helt nytt utseende. Mens vi legger siste h√•nd p√• verket, vil du kanskje oppdage en og annen feil. V√¶r t√•lmodig med oss, kj√¶re bes√łkende! T√•lmodigheten din er gull verdt, og det endelige resultatet vil v√¶re verdt den korte ventetiden. Vi elsker feedback, s√• kontakt oss gjerne dersom du oppdager en bug. Takk for forst√•elsen! ūüĒß ūüöÄ

Henrik Ceder blir ny Chief Product Officer i Netigate

18. mai 2021
Henrik Ceder Netigate

STOCKHOLM 18.mai 2021

Det svenske SaaS-selskapet Netigate har rekruttert Henrik Ceder som ny Chief Product Officer. Etter å ha tilbrakt mange år i Kina, og ledet team i Asia, USA og Europa, har Henrik lang erfaring i globalt arbeid.

Henrik startet sin karriere i telekomgiganten Nokia i 1999, og har siden den gang innhentet bred erfaring i å levere kundeverdi ved å lede produktteam innen teknologi. Fra tidligere roller i Tobii, Camfil og HBK har han en bakgrunn i sterk vekst og innovasjon. Henrik har også vært styremedlem i ulike svenske SaaS-selskaper, samt kinesiske.

‚ÄĚJeg er sv√¶rt glad for √• bli en del av Netigate. Jeg er imponert over Netigates nylige rekrutteringsarbeid, og den nye strategiske linjen. Jeg brenner for produkter, og mitt oppdrag er √• gj√łre Netigate til den beste feedback-l√łsningen p√• markedet. Jeg er veldig nysgjerrig p√• hvordan kundene oppfatter Netigate, og hva vi kan gj√łre for √• integrere Netigate i deres feedback-prosesser. Min f√łrste oppgave er √• s√łrge for at det er en klar og tilpasset kundereise, og at vi har produktene som er n√łdvendige for √• hjelpe kundene v√•re med √• lykkes. Jeg vil hjelpe bedrifter med √• ta bedre datadrevne beslutninger basert p√• feedback fra kunder og ansatte‚ÄĚ, sier Henrik Ceder, nyutnevnt CPO i Netigate.

‚ÄĚGode ledere forst√•r verdien av engasjerte medarbeidere, og strever etter √• bygge sterke team og h√łyt presterende organisasjoner. Med over 20 √•rs erfaring i ulike lederstillinger selv, er det flott √• komme til et selskap som utvikler l√łsninger for √• hjelpe andre i √• lykkes. Netigate √łnsker √• gj√łre det mulig for andre virksomheter √• n√• sitt fulle potensial gjennom feedback. Min ambisjon i min nye rolle er √• fremme en moderne og digital opplevelse som gj√łr det enkelt √• f√• handlingsbar innsikt basert p√• feedback fra ansatte og kunder.‚ÄĚ

‚ÄĚRekrutteringen av Henrik er et strategisk steg for oss i Netigate. Henrik utfyller ledergruppen, og vil ta produktet v√•rt til neste niv√•. Vi endrer n√• v√•rt tilbud, og de endringene vi gj√łr vil bygge et sterkt fundament for v√•r globale akselerasjon,‚ÄĚ sier Netigates CEO, Mikkel Drucker.

Henrik tiltrer rollen som CPO 18. mai 2021.

Om Netigate:

Netigate tilbyr en skybasert feedback-plattform. Tusenvis av virksomheter over hele verden bruker Netigate for √• forst√• sine viktigste eiendeler: kunder og medarbeidere. Netigate har ulike l√łsninger for Employee Experience, Customer Experience og Market Research. Netigate hjelper sine kunder √• ta faktabaserte beslutninger basert p√• data.

Netigate er markedsleder i Sverige, har en stor markedsandel i Tyskland, og en √łkende vekst i Storbritannia, Frankrike, Norge, Finland, √ėsterrike og Sveits.

Nathalie Taub, Head of Field Marketing