Irina Bohman blir ny digital markedssjef i Netigate

12. januar 2021
Irina Bohman

Netigate forbereder seg på neste vekstfase ved å rekruttere Irina Bohman som ny digital markedsføringssjef.

Irina Boman har over 10 års erfaring innen digital markedsføring. Hun kommer til å utvikle Netigates digitale strategi, og er ansvarlig for internasjonal leadgenerering. Irina kommer til Netigate fra HelpSystems, der hun de siste årene har hatt hovedansvaret for den digitale tilstedeværelsen i EMEA, APAC OG LATAM. Under Irinas ledelse økte organisk trafikk til lokale nettsteder med over 40 % og genererte opptil 50 % flere konverteringer.

“Jeg brenner for datadrevet kommunikasjon. Derfor er det veldig spennende å starte mitt oppdrag i Netigate, som gjør det mulig for organisasjoner å handle på grunnlag av data direkte fra kunder og ansatte. Det er en ekstremt stor mengde kunnskap i selskapet, en sterk bedriftskultur og et fokus på vekst, som føles spennende. Mitt mål er å intensivere og øke selskapets digitale tilstedeværelse, uavhengig av kanal, for å øke bevisstheten om Netigate og drive leads”, sier Irina.

Netigate er et raskt voksende internasjonalt SaaS selskap med fokus på ekspansjon. Rekrutteringen av Irina vil akselerere Netigates digitale tilstedeværelse globalt.

«Vi er veldig glade for å kunne ønske Irina velkommen til å bli en del av Netigate. I 2021 vil vi øke takten. Vi er for tiden fokusert på å rekruttere inspirerende og dyktige superstjerner. Irina vil spille en viktig nøkkelrolle i selskapet, og legge til rette for videre internasjonal ekspansjon“, sier Sophie Hedestad, som tok over som CMO i februar.

Netigate tilbyr en digital plattform til å samle inn data for å få innsikt i et selskaps viktigste aktiva: kunder og ansatte. Selskapet er markedsledende i Sverige, og investerer tungt i det tyske markedet. Netigate har også tilstedeværelse i Norge, Finland, Østerrike, Sveits, Nederland, Storbritannia og Frankrike.