Markedsundersøkelser med Netigate og Cint

23. juni 2011

De som lager egne markedsundersøkelser hos Netigate, har nå mulighet til å få direkte panelundersøkelser. Netigate har integrert en direkte link til Cint for å forenkle muligheten til å gjøre undersøkelser mot forbrukere. Nå kan en researcher ha kontroll på hele prosessen, fra utarbeidelse av spørsmål til feltarbeidet og analyser – og man behøver nå ikke gjøre dyre investeringer på eksternhjelp for å få samlet inn intervjuer fra forbrukerne.

For mer informasjon, ring Netigate Norge på 22 55 23 00, eller send en mail til info@netigate.no.

Om Netigate

Netigate er blant Europas ledende leverandører av online undersøkelser som primært brukes til å skape kunde, medarbeider og markedsundersøkelser. Med mer enn 2000 kunder fordelt på diverse industrier i over 30 land, hjelper Netigate organisasjoner med å oppnå verdifull innsikt, fatte bedre avgjørelser og forbedre arbeidsprosesser.

Netigate har hovedkontor i Stockholm, Sverige, og blant våre kunder finnes mange verdensledende selskaper som Electrolux, Ericsson, Vodafone, E.ON og DB Schenker.